måndag 16 februari 2009

(NY)GAMMALT SKÅP...



Denna jättefina gamla kommod,fick jag av grannen(han som äger en del av hästarna),han hade denna stående i ett gammalt uthus.I lördags eftermiddag såg det ut som ett "vanligt furuskåp",idag såg det mycket trevligare ut,det har ju blivit VITT!(vad annars).Så uppstod problemet att var skall jag (vi) ställa detta skåp,det är liiite ont om plats,då kom jag!(tro det eller ej)på att man skulle haft ett till!! då kunde man haft dom som sängbord.Där kom då trollfeen med sitt spö,eller var der svärsonen som sa att han kunde göra ett!om jag handlade material...vem tror ni fick brått till trävaruaffären och handla!Så nu är tillverkningen i full gång.men DET skåpet får ni se om ett par dagar,för det ska ju målas också när det är klart.Ha nu en trevlig kväll allihop.
Kramisar lotta

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj,vad fint det blev. Väntar med spänning på hur det ser ut när svärsonen gjort sitt:)
Jenny

Lilla hjärtat sa...

Oj vilken skillnad. Det blev jättefint!
Kram Anna-Karin

Hemmet Är Min Borg sa...

ja gud vilken skillnad, det blev jättefint, tänk vad lite färg kan göra ;)
kram jeanette

Anonym sa...

vad toppenfint litet sk�p, skulle ox� velat ha ett s�dant.