lördag 25 april 2009

ALDRIG MER.............!!!!




Kom visst med en bild på kryddväxterna också!






Tror jag har blivit galen,det började i går när jag skulle sätt upp såå fina hissgardiner som kom från http://www.norrspets.blogspot.com/ jag ville sätta upp dom med kardborreband,för jag har en sådan skena uppe sen tidigare hissgardiner.Såå,jag sätter på självhäftande kardborre på fyra hissgardiner,OJ,OJ så fint det blev.Jättenöjd gick jag ut för att plantera lite nytt istället för påskuppsättningen vid ytterdörren.Sagt och gjort!




Kommer in i hallen för att titta och beundra mina "nya" fönster,och vad har HÄNT......Jo




gardinjäv---na har RAMLAT NER och kardborren sitter kvar på skenorna,såå det blev varken gardiner eller något mer sedan.




Men så i dag efter att vi varit med yngsta dottern på Dingle Naturbruksgymnasium och gjort ett besök inför höstens gymnasiestudier i Hästhållning och Lantbruk (och lite inköp av pelargoner som dom drivit upp där).jag tänkte att då får jag sy fast kardborrebanden på gardinerna,det räcker ju med en söm på varje,trodde att dett var snabbt avhjälpt.Men ack,ack vad jag bedrog mig...........Trådhelv---t hoppade ur nålen var tionde cm ungefär,och där emellan så trasslade sig undertråden!!!!




Jag började kl:14:00 och var klar kl:17:10 vad sägs om det va'!




Men nu sitter dom jäklarna där äntligen och bra blev det.




Ha en bra kväll,det är underbart ute nu.Kramisar Lotta


PS! nu gör datorn sådana där konstiga mellanrum igen,jag BLIIIR GALEN alltså!! DS!

7 kommentarer:

paula sa...

oj som det kan bli i bland
det är precis som om allt skall j.... ibland
vad bra att det blev bra till slut
ha det bra i värmen
kramiz

Lilla hjärtat sa...

Ja ibland kan man bli galen när man håller på och fixar...
Riktigt bra blev det i alla fall till slut!

Kram A-K

Anonym sa...

Hi hi, Det verkar som om du har haft en trvlig dag.
Men fint blev det.
Kram jenny

hemma hos lilla mej sa...

Det är typiskt ska det jäklas så ska det.Fint blev det till sist,Skam den som ger sig.Ha en mysig kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~~

Stenlycka sa...

Vilken jobbig dag, men det blev jätte snyggt.
Hoppas söndagen blir bra!
KRAMAR

Hemmet Är Min Borg sa...

man kan bli galen om de jäklas ,men nu såg de fint ut tycker ja, kramis

Home No.1 sa...

Hahhaaaa ja ibland är det bara strul!
Kram Annica.