tisdag 28 april 2009

ROSTIG "SKÖNHET"...




Hej på er igen.


Jag var ute på altanen på baksidan och skulle titta till humleplantorna och kaprifolen,och då HELT PLÖTSLIGT,SÅG JAG DEN............


Denna skål som jag köpte för många år sedan,men inte hittade någon plats till,så den stod nere i källaren.Ända till förra våren,då jag kom på att jag kunde klä insidan med lite mossa och ha lite blommor i den.och det har jag haft hela vintern ochså,mossa och en murgröna.


Men i dag SÅG JAG DEN....så rostig och snygg,så mossa och murgröna åkte "all världens" väg.


Så nu har jag denna "SKÖNHET" här inne,och ska hitta en bra plats till den.


BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG...


Ha en fin dag på er allihop. Kramisar Lotta

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig skål.Kul när man hittar grejer.Ha en mysig dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.