fredag 21 augusti 2009

TÄVLINGSDAX...

Äntligen,nu är det TÄVLINGSDAX här hos mej.Det har dröjt alldeles för länge. Åkte i dag en tur till KUNGSHAMN,och väl där BARA MÅSTE man besöka http://www.husetbreve.se/ såå mycket fint,man kan gå läänge och titta i deras två våningar FULLA med fina prylar och textiler.
Kuddfodralen och den lilla söta lilla börsen hittade jag där.

Dessa kuddfodral blir FÖRSTA VINSTEN.


Denna söta börsen från Lisbeth Dahl blir ANDRA VINSTEN.



För EN LOTT lämna en kommentar till detta inlägget.
För TVÅ LOTTER länka också,med någon av dom fyra bilderna.
Tävlingen pågår till den 18/9.Jag drar vinnare på kvällen.
Innan vi (hade med dotter J också) åkte hem igen,så besökte vi en underbar blomsteraffär,där "hittade"jag ett UNDERBART BORD och enHYLLA ,rostiga och fina till FYNDPRIS,men det får ni se en annan dag.
Ha en Trevlig Helg Allihop.//Lotta

129 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Lotta. Jag är gärna med och tävlar. Jättefina kuddfodral och så söt börs. Länkar såklart, och håller tummarna håårt.. Ha en fin helg
Go kram
AnnaMaria

Roses & Angels sa...

Åh så fina vinter! WOW är självklart med!! Länkar också Ha en fin helg kram

paula sa...

så kul att det är tävling
jag vill såklart vara med jag länkar från min blogg
ha en trevlig helg

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin utlottning, vill gärna vara med och så klart länkar jag via min blogg.
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Vitt o Vältummat sa...

Så fina vinster! Jag är med och har länkat!
Kram Åsa

Home By Virginia sa...

Hei på deg Lotta :)

Jeg blit gjerne med og linker selvfølgelig på min blogg... :D

Ha en strålende helg...!!!

Klemmer fra Malin Virginia

(eddas) sa...

heisann....
blir med her og...nå er jeg med på så mange konkuranser at en må jeg jo vinne....jeg vil vinne:)
linker med bilde til siden min
Klem edda

Viola sa...

Hallå Lotta..bor du i Kungshamn...min barndomsplats med min goa vän som fortfarnde bor i Smögen idag..heter Lilian och jobbar i färgaffären vet jag..vi har nog inte setts på 40 år suck..men jag vet att hon fortfarande bor och lever där...var faktiskt in där för många år sedan men då hade hon ledigt tyvärr..nog om det..så klart jag vill var med här..tar två lotter på direkten, ha en skön helg, kramen

evamar - tävlingsblogg sa...

Ja, det var verkligen fina priser så det är klart att jag vill vara med. Jag har länkat i min tävlingsblogg;

http://evamar.blogg.se/2009/august/kuddfodral-bors-18-september.html

lenamarb sa...

Hej !
VIlken fin tävling , jag vill gärna vara med.
Jag har ingen blogg så jag tar 1 lott :)
MVH
lenamarb@gmail.com

Lilla hjärtat sa...

Åh vad fint det blir när ni renoverar!!
Jag vill gärna vara med i tävlingen
Jag länkar!!
Kram A-K

Fake cake sa...

Hejsan:)
Skönt att du är tillbaka..det blev ju kanonfint.
Oj så fina saker du lottar ut och klart jag vill vara med:)
Länkar dig med!
Ja fast på min andra blogg än den här för jag såg att jag ej loggat ut min smarting;/

Kram på dig

Tessan sa...

Hej Lotta! Självklart vill jag vara med i din tävling med de fina priserna. Ett roligt minne jag har från semestrar nere på Västkusten är en sommar då jag tog båten från Smögen till Kungshamn för att handla en hylla jag sett i husetbreve som jag sedan med tåg släppade hem till Uppsala, ja vad gör man inte för inredning...

kram tessan

Sofie sa...

Oj vilka fina vinster! Deltar gärna i din utlottning, och självklart länkar jag!
Gillar verkligen din blogg!
Trevlig helg,
Sofie

Julia sa...

jag vill vara med och tävla:)

Lillan sa...

så mycket sött. klart jag är med i tävlingen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/kuddfodral-bors.html

ha en fin dag :)

Amanda sa...

Underbara vinster! Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-kuddfodral-bors.html

Hoppas på tur! ♥

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

Ha en fortsatt underbar helg.

Cicci sa...

Sagolika priser - jag tar gärna en lott i tävlingen!

Lilli sa...

hihi,Lilla jag som är från Kungshamn vet vad du pratar om.Jättefina saker dom har i de affären verkligen!

Ha en bra dag!

klevmarken_92@hotmail.com

Elsa och Helena sa...

Vill jättegärna vinna någon av de fina priserna/Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul med tävling. Vill gärna vara med. Länkar också så att jag har liiiite större chans.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Annas tävlingsblogg sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/kuddfodral-och-bors.html

info@annakarlsson.se

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med i din fina utlottning!=)
Jag har varit på jakt efter nya kuddfodral ett tag nu...och dom där skulle passa perfekt!

Länkar i högerspalten och håller tummarna!

Mvh Anna

Fröken Tindra sa...

Jag är gärna med i din fina tävling! Länkar från min blogg.
Kram!

Nyårsmamman sa...

Är gärna med och tävlar. Har länkat här:
http://nyarsmamman.blogspot.com/2009/08/tavlar-om-kuddfodral-bland-annat.html

/Nyårsmamman

ANNIKA sa...

Jag vill va med och tävla...Hoppas vinna de jättefina kuddfodralen... Hoppas nu på turen....
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Vilka fina vinster! Jag vill naturligtvis vara med och länkar till höger i min blogg.

Kram Anna

Erika sa...

jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Bralliz sa...

Ååååå, vilken underbar liten börs!
Är jätte gärna med och tävlar!!
Kraaaaam Alice ♥♥♥

Tea Lady sa...

Hej!
Jag är hemskt gärna med i denna tävling! Jag länkar och tar två lotter.

Finns även en tävling på min blogg för den som vill...

Kram,
Lena

Anne sa...

Är gärna med i utlottningen! :)

abackman66 at hotmail.com

suss sa...

Kuddfodralen var riktigt fina! Skulle göra sig bra till kuddarna i soffan! De där stora fluffiga som är så sköna att "gosa" i när man ser på TV eller läser! = )

Anonym sa...

Vilka fina kuddfodral. Klart vill jag vara med i din tävling. Länkar från min sida.
Kram

Älskade pion sa...

Klart man vill vara med i din fina utlottning,bara älskar kuddar ja. ;)Hittade intill dig via en annan bloggare,mysig blogg du har.Jag länkar också. Kramar Ulrika

MIA-kortgottbrd sa...

Hej,är gärna med och tävlar.Länkar också från min blogg lantlig custom.mvh maria

mr22ga sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med även jag och länkar också för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/kuddfodral-och-bors.html

Håller tummarna! Ursöta priser verkligen!
Ha det bra så länge!
Kram Malin

Anonym sa...

Hej! Trevlig blogg du har. Har själv ingen, men vill gärna vara med o tävla om de underbara vinsterna. mvh Magdalena
lillebrorsmamma@hotmail.com

hagagården sa...

Men oj vilka fina vinster ,klart jag vill vara med,länkar till dig från mig.
kram
ninni

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de finfina priserna!

anonitota@comhem.se

Monika sa...

Oj! Så fina vinster i din utlottning.
Och så mycket du grejat och fejat med sedan jag kunde titta in här sist :o)

Jättefint!

Jag länkar så klart med bild från min blogg till din utlottning också :o)

Må så gott...

Kram

Monika

Vit Romantik sa...

Hej Lotta! Jag är gärna med och tävlar om så fina priser!! Länkar gör jag också såklart!
kram Johanna

Norrdalen sa...

Vilka vackra priser! Är gärna med o tävlar! Har länkat i högerspalten på min blogg.

Ha en fin dag! Kram Jannica

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina vinster! Vill gärna vara med och tävla. Jag är blogglös så jag tar en lott.

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Karin W sa...

Hej Lotta!
Vilka underbara vinster i den här tävlingen. Örngotten är bara såå söta.Så givetvis är jag med och tävlar och länkar med bild på min blogg (under kategori Länkar, utlottningar, tävlingar). Din sida ser mysig ut så jag återkommer och tittar mer. Ha det riktigt gott!
Kram Karin

Ögongodis sa...

Vill såklart vara med och tävla! Länkar hos mig!
Kram

Fågel Blå sa...

Hej såklart jag vill vara med och tävla om dessa fina saker....
Kram Kathrine

~ Camilla ~ sa...

Så vakre putetrekk! Flotte gevinster! Jeg blir med, og linker fra min side. Lykke til videre i malings-arbeidet ditt.

~Camilla~

Nordisk Landliv

Lauras gård sa...

Jag är gärna med och tävlar om dina fina vinster! Jag länkar från min blogg. Kram Stina

jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-kuddfodral-eller-en-bors.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

MariMaja sa...

Hei på deg;)
Fant deg via Mormor Elsie.
Koselig blogg du har og mange flotte tips!
Blir gjerne med på trekning og linker til deg;)
Klem fra Maja

Unknown sa...

Hei! Jeg blir gjerne med i trekningen din. :) Har trekning hos meg også, så velkommen skal du være til å bli med. Ha en fin kveld!

StinasLoppis m.m sa...

Halloj min fina Lotta ,oj oj vad många som är med i din tävling jag får försöka vinna ändå hihi,Allt väl hoppas jag Kramisar /STINA

C ♥ sa...

Jippi! Jeg elsker konkurranse. Og såå fine premier da! 2 lodd på meg :)

klem C

Majas skafferi sa...

Hej! Vill också gärna ta chansen! Kudd-fodralen
var helt underbara! Länkar! Ha det bra!

Anonym sa...

Hej!
Vilka fina priser och vilken fin blogg, jag har ingen blogg men hoppas på tur ändå.
Hälsningar Gun-Britt

gun-britt.klingberg@telia.com

Gillberg sa...

Oj, vilka fina kuddfodral! Måste besöka denna butik!! Visste faktiskt inte ens att den existerade fast jag bara bor några mil där ifrån...

Är naturligtvis väldigt gärna med och tävlar. Länkar gör jag också såklart... Aldrig fel med en extra vinstchans!!

Mvh Ellinor på Gillberg

Anonym sa...

God morgon!

Vilken härlig tävling med vackra vinster :)
Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar på höger sida på min blogg.

Önskar dig en trevlig torsdag.
Kram Åsa

Anonym sa...

Halloj!
Här har du en till som också vill vara med på din fina utlottning.
Länkar till dig.

Hoppas att allt är bra med dig
Kram Pernilla

Villa Carl Larsson sa...

Vilken härlig musik du har här hihi :) Man blir alldeles lycklig. Och det blir man även av din fina tävling. Jag vill så klart vara med och länkar från min blogg. Kram Josefin

Unknown sa...

Hejsan,
Vill absolut vara med i tävlingen
Länkar självklart på min blogg.

Britt sa...

Jag vill va med och jag länkar.

Kram britt

Inas sa...

Hej Vännen!
Klart att jag vill vara med å tävla, helt underbara kuddfodral skulle passa hemma hos mig i soffan. Jag länkar så klart. Ha en riktigt trevlig helg och goa kramar Ina

Besta sa...

Så koselig med trekning, jeg tar gjerne 1 lodd.
Klem fra Marilyn

softgrey sa...

Ååååå, så fina! Jag vill också vara med i utlottningen.

Kram, Anette


www.shabbychickort.se

Elzie sa...

Åh vad roligt med tävling. Klart man vill vara med. Länkar till dig också.
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

Min förra kommentar bara försvann. Vet inte om du har kollen på på dina kommentarer. I så fall kan du bara ta bort den här.

furulunds lantliga sa...

Hej vilken fin blogg du har och jag vill naturligtvis vara med och tävla
Ha en riktigt trevlig helg!!

Kram Ninna

Butik Drängstugan sa...

Hej!

Vilken fin blogg.
Jag är gärna med i utlottningen.

Må så gott!
Cina

Hemmet Är Min Borg sa...

å vilka härliga priser , självklart är ja med och länkar
önskar dig en trevlig helg
kramis

Olivia sa...

jag är gärna med och tävlar här hos dig :)
Och länkar det gör jag såklart för att öka mina vinst chanser..

Anki sa...

Hej min vän!
Jag missar det mesta ser jag, hmm...har tappat allt bloggrepp tror jag, hihi...
Men självklart vill jag vara med i din tävling, å länkar!
Jättefina vinster så jag håller tummarna, hårt *ler*
Såg i förra inlägget att det blir toppenfint...ljust å grannt! Men fy vilket jobb, men det blir skitsnyggt!

Kramis Anki

Evy sa...

Du har en veldig fin blogg og jeg blir gjerne med på din konkurranse :-)

Anonym sa...

Så herlig blogg du har, jeg blir gjerne med å konkurrerer.

Jeg har lenket til deg på min blogg.

Ha en fin søndag.

Klem Jeanette

Monica sa...

Hejsan!
Visst vill jag vara med och tävla om så fina priser. Har länkat förstås.
-Monica-

U.M sa...

Hej!Jag vill gärna vara med ch tävla, gör en link från min blog..

Bollan sa...

åhh håå vill ha vill ha!! oj lite för entusiastik kanske men så fina kuddar och den lilla börsen. jo jag e väldigt väldigt gärna med och tävlar. och jag har länkat.

kramizzar

cat sa...

Vilka snygga kuddfodral, vill jag ju gärna vinna. Länkar så gärna!

My Lovely Things sa...

Hej!
va roligt att tallrikshyllan kommit fram.Det är väldigt bra och pålitligt med bussgods.Jag fcik hem amssa knoppbrädor i dag i fall du är intresserad..

Jag är jätte gärna med i din utlottning..
ha det så bra..
Krma Anna

Anonym sa...

Vilka snygga kuddfodral:)Har ingen egen blogg,men gör ett försök iallafall.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Grus O Änglastoft sa...

Hej!
Jag vill gärna tävla om dessa fina priser.
Länkar på bloggen också.
Ha det fint!
Kram Jenny

Fideli sa...

Jättefina kuddfodral.. jag är gärna med i utlottningen. Länkar också!!

Märta sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av dessa fina kuddfodral. Jag länkar.
Kramiz! Märta

Marthe sa...

Jeg vil gjerne bli med! :)
www.mariusogthomas.blogspot.com

Ida sa...

Hejsan vännen!
Kikar in hos dig efter en låååång paus och vad finner jag, en tävling. Vill såklart delta, länkar också.

Måste även tillägga att ert hus blir fantastiskt, vilket lyft det blir i hallen och tvättstugan kommer bli kanon. Önskar att vi också kunde måla allt vitt men vart tog energin vägen.

Ser fram emot att se det slutliga resultatet.
Ha det så gott vännen.
Kram Ida

Myricas Farmor sa...

Hej
kolla runt lite och hitta din blogg, så fin den var.
och en tävling är alltid spännande,så jag vill jätte gärna vara med.
jag länkar själv klart.
Ha en bra dag
Ingvor

Anonym sa...

Hej!

Jag blev så förtjust i kuddfodralen, och jag behöver lite förnyelse i mitt hem , så jag kände att jag måste vara med och tävla om dem. Jag saknar blogg, så det blir en lott...
Romantiker

Millan sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla, jag har länkat med bild på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Unknown sa...

Hei:)
Kom over bloggen din via en norsk blogg, så fin blogg du har:)
Å så nydelige puter du lodder ut:)
Jeg er mer enn gjerne med, linker bildet ditt i bloggen min:)

Monica

bc owner sa...

Självklart vill jag vara med i denna tävling. =)

Håller på och renoverar huset så chansen att kanske få in nya vackra saker i hemmet måste man delta i. ;-)

Länkat på bloggen har jag naturligtvis gjort.

Mvh Jenny

Evas Passion sa...

Klart man vill vara med pa sadan fin utlottning!!!Jag lankar pa min blogg ocksa!!!!!Jattefin blogg du har!Satter mig som foljare!

Eva.

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av de söta sakerna. Jag har länkat på min Blogg. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Therése sa...

Hejsan!
Jag vill så klart vara med i din utlottning!
Har länkat från min blogg!
Ha det gott
/Therése

helle sa...

Hej Lotta!
Hvor godt du vil være med i Wabi & Sabi + Stil og Genbrug tävling, og vist vil jeg være med i din med 2 lodder!

Kram Helle

Birgitta sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med i din tävling och vinna fina kuddar och jag länkar med bild på min blogg.
Kramisar Birgitta

♥ Stines hverdag sa...

Så nydelige putetrekk du gir bort! Jeg vil gjerne være med, og linker fra bloggen min.

Ha en fin lørdagskveld!

Anonym sa...

Hej Lotta!

Supersöt tävling du har, och älskar låten du har :-) Självklart vill jag vara med och tävla med en lott i din tävling.

Varm kram
Benita

pysseltanten sa...

Godmorgon...=))
Klart jag vill va med o tävla...
Ääälskar såna små börsar!
Länkar oxå från min blogg...
Kraamizar Git

Maria G sa...

GoKväll,

Vill jättegärna vara med i din tävling. Vilka fina saker. Mvh Maria G.

Vintertjärn sa...

Kul med tävling´, jag vill vara med!
anna_gradin77@hotmail.com

Anonym sa...

Ja e med


mail. bruno_merroll@hotmail.com

Hoppas verkligen att jag vinner kuddarna =D=D

Anonym sa...

Vill oxå vara med i din tävling!Kram Eija
eijagoran@hotmail.com

Kathrine H sa...

Jeg er selvsagt med; herlige premier!
Ha en flott høstuke! :o)

Nyanser av vitt sa...

Jag är med. Vill gärna vinna någon av dessa fantastiska vinster.
Länkar självklart.
Kram Agneta

Prästgårds Maria sa...

Jag vill ju också gärna vara med i utlottningen! Länkar till dej. Jättegullig blogg du har! kram

Susanna sa...

Såklart jag vill vara med i din tävling!!...:)

Ann sa...

Vilka underbara priser.. Jag är absolut med i tävlingen och har llänkat till dig, även med bild...

Mvh Annsan

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med på trekningen med ett lodd.
Du har en flott blogg!

Hilsen Liv
oliven@adsl.no

Maya sa...

Åh vilka fina kuddfodral! Jag vill gärna vara med och kommer att länka till dig på min blogg.

Helena sa...

Hej! Jag vill också vara med, länkar såklart! Kram Helena

mistel sa...

Underbara priser så jag vill självklart vara med om utlottningen.

mistel sa...

Hej Underbara priser. Är gärna med och tävlar
gunbritt.johnsson@spray.se

Karin sa...

Kuddarna skulle passa så fint i min säng!!!

Mia sa...

Hej! Självklart vill jag ta chansen och vinna dessa fina priser, länkat med bild til dig.

Kram Mia

Anonym sa...

Hei:)
Jeg vil gjerne være med i trekkningen om de nydelige premiene:) har ingen blogg selv, men håper likevell på vinnerlykke;)
Ha en kjempe fin helg:)
Klem Rachel
rachel-km@hotmail.com

Johanna Gottberg sa...

Roligt med tävling, jag vill självklart vara med!

Må så gott!

Pink lady sa...

Jeg vil gjerne bli med, om det er lov:)

Klem Pink Lady

Birgitte sa...

Hej,
Jeg må simpelthen også være med her med de fine præmier og jeg linker ligeledes fra min blog. ;o)
God helg
Klem, Birgitte

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om fina priser nu när jag hittat hit. Har tyvärr ingen blogg - så det får bli en lott. Fina bilder!

// Lena

helmersson71@hotmail.com

Anonym sa...

Kära nån , va många det är som har kommenterat.
Det måste kännas jätte roligt.
Ha en fortsatt go lördag kväll.
Kram Anitha

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina kuddfodral och så söt den lilla börsen är. Vill gärna pröva min lycka och tar en lott.

Trevlig söndag och ha det gott!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Christine sa...

Hei Lotta!

Jeg vil gjerne vœre med - så fine premier! To lodd på meg ;o)
Ha en fin søndag!

Christine / dethvitehuset

P.S: Giveaway inne hos meg - hvor du kan vinne en herlig inredningsbok ;o)

lilla strandkulla sa...

hej hej du har en toppen fin blogg..jag är gärna med och tävlar.. från åsa som inte har en egen blogg

lotta sa...

vill vara med och vinna Kram Lotta

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
jag är med. Två lotter för mig, har länkat från Blogg Betongkrukan. Förstagångsbesökare hos dig så jag skall kika runt hos dig.

Hälsningar Monica

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Har länkat till tävlingen (med bild) i högra sidospalten på min blogg, låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Malin sa...

Oj! Her var det mange som ville være med!
Jeg vil også! Å tar to lodd:)

klemmer Malin

Pink lady sa...

Jeg tar gjerne et lodd:)

Klem Pink Lady

Simona sa...

Är gärna med och tävlar och länkar självklart. =)

http://steffiiis.blogg.se/2009/september/vackert.html

memilla sa...

Klart jag tävlar!
Jag länkar!