fredag 18 september 2009

OCH VINNARNA ÄR.................

Nu är tävlingen avgjord,har suttit och skrivit MASSOR av nummerlappar,eftersom dom flesta av er hade länkat,så blev det en del! Men nu har dotter T dragit vinnarna HA HA, nu är ni allt bra NYFIKNA va?
MONICA med bloggen http://www.tyrifryd.blogspot.com/
STORT GRATTIS till dig!
Och VINNARE av BÖRSEN blev:
MONICA med bloggenhttp://www.betongkrukan.blogspot.com/
STORT GRATTIS till dig!
Som ni ser så heter båda VINNARNA MONICA den ena från NORGE och den andra från SVERIGE .
Maila mig era adresser så får ni snart paket i brevlådan.

Så roligt det var att ha en utlottning,TACK alla gamla och nya besökare,trodde verkligen inte att det skulle bli såå stor RESPONS ,med så många TÄVLANDE känner jag att det får bli en ny tävling lite senare i höst,så då hoppas jag att ALLA både vinnare och "förlorare"vill återkomma och TÄVLA igen.

Nu ÖNSKAR jag ER ALLA EN FIN och TREVLIG HELG!
Själv ska jag försöka få ordning i mtt vardagsrum under helgen,där nu även det golvet har blivit färdigmålat i veckan.
Bamsekramen /Lotta

31 kommentarer:

pysseltanten sa...

Grattis till vinnarna!...o för egen del, bättre tur nästa gång...=))
Ha en fin helg..
Kraamizar Git

Kathrine H sa...

Gratulerer til vinnerene! :o)

Evas Passion sa...

Grattis till Monicorna da!!!!

Älskade pion sa...

Ett stort grattis till vinnarna,bättre lycka nästa gång.Kram Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Monica och Monica. Och tack till dig för en fin tävling.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Grattis till vinnarna:D

Monica sa...

Grattis till vinnarna!
Synd att du inte hade en vinst till, för den hade garanterat varit min.
Hälsningar MONICA från FINLAND!

Monika sa...

Hej på dej! :o)

Oj så många lappar! Stort grattis till vinnarna :o)

Jätteskoj med utlottningar!

Hoppas du har en underbar och fin helg!

Kram

Monika

Inas sa...

Grattis till Monicorna som vann.. å Vad kul det vara att vara med å tävla även om man inte vann (även om man hade hoppats). Det blir nog fint i vardagsrummet. Jag har precis flyttat växthuset på andra sidan huset och gjort i ordning för gäststugan så vi har båda fullt upp i helgen så lycka till och ha det trevligt kram Ina

(eddas) sa...

Nei og nei...vant ikke :)
Ok men får prøve igjen neste gang:)
ha en fin kveld
klem edda

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna. ja ibland har man lite för mycket att göra och det tar ju alltid mycket längre tid att fixa saker än man tror:)Hoppas att dagen varit bra.

Ha det bra!
Kram Ullis

Vitt o Vältummat sa...

Grattis till vinnarna i din tävling!

Jenny sa...

Hej Lotta!
Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för tävlingen!

Ha en skön söndag,

kramis Jenny

Fröken Tindra sa...

Stort grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!
Kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

önskar grattis till dem som har vunnit ,hoppas på bättre tur nästa gång
må så gott
kram

Roses & Angels sa...

Hej kära vän! Ja det är skönt att mamma kommit hem nu fast hon är ju inte riktigt bra ännu. Ja lite som vanligt blir det ju om ett tag. ELLER HUR??? vill ha men som du skriver så har jag inte plats jag heller hahah ja och för plånboken är det ju också bra! Grattis till alla vinnare som vann dina fina priser. Ingen lycka denna gång. Hörs mera Ha en fin kväll kram

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Ooj, Vilken lyckodag!
Tack fru Fortuna. Idag har jag vunnit två vinster, helt otroligt!

Nu har jag en underbar börs att samla min guld-tior i.Härligt!
Vinnare Monica från Sverige

ps. min adress kommer.

Unknown sa...

Hoooiiiiii!!!
Så morro! Nå ble jeg hoppende glad!
Takk for gratulasjoner;)

StinasLoppis m.m sa...

Haj på daj LOtta ,hur har du det , här e de full rulle .Men idag börja det regna då ska det säkert hålla på så ett tag Kramisar/STINA

Jenny sa...

Hej Lotta!
Tack för gullig hälsning till Tindra:)

Ha en jättebra dag!

kramis Jenny

Roses & Angels sa...

Tack för din fina kommentar och dina gratulationer till min mamma! Det värmer så!Hoppas du får en fin dag söta du kram

Stina sa...

Kram från Stina.:-)

Laura sa...

Åh så fina priser! Jag tyckte speciellt om kuddarna :) Kram!

Anonym sa...

Tack för inlägget ja middagen blev lyckad.

Hemmet Är Min Borg sa...

vill hoppa in och önska dig en trevlig helg
kram

Vanilla sa...

Grattis ni som vann!
tack för en fin utlottning:)
Hoppas du får en fin helg! med inte alltför mkt renovering och stök;)

Kramar

Roses & Angels sa...

Tack gulliga du för att du tror på mig!! ♥♥ OM jag kunde tro på mig lika mycket! Rädslan att misslyckas tar över hand. Ja tiden får helt enkelt visa vad det blir! Det finns ju inte någon "rätt" tid för sånt här. Allt väl med dig?? har tvättstuga nu så jag skriver bara lite kort nu! ha en fin helg kram

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Hihi.. jag har en tendens att alltid hälsa på just då tävlingen är avgjord! Men såklart så grattar jag alla vinnare till de fina priserna =)

Kram Anita

Vit som snö sa...

Den tävlingen missade jag men jag hittade ju till din fina blogg iallafall:-)
Såg att du följer min blogg och jag följer gärna din också!
Vad sorgligt med er Pontus! Har 2 ridtokiga tjejer härhemma o mina egna favoriter är just islandshästarna, dom har Det!
Ha det gott! Kram Cilla

Anonym sa...

Hej hoppasas allt är bra ville tala om att du har en award att hämta hos mig.

StinasLoppis m.m sa...

Hej min fina Lotta , hur har du det ? Brr börjar bli kallt frost på morgonen usch inte min årstid detta . Om 2 v så åker ja till turkiet 1 v ska bli så gött .Kramisar /STINA