måndag 30 mars 2009

ÖVERASKNING..........




Idag kom min minsta dotter hem från skolan och gav mig en försenad present.Ett som hon säger "shabbyörngott"( i vitt,vad annars)som hon knåpat ihop.OCH det är en bedrift,för hon är inte den "pyssliga" typen,utan gillar att hålla på med hästarna och lite mer kroppsarbete(när inte latmasken sätter in)hi hi .Hamnar nog uppe på min säng när jag gjort ordning i sovrummet.
Vilket kräver lite energi och j----ranamma, det kanske kommer med solen.Som just nu lyser med sin frånvaro.Däremot så regnar det,och deet lir JAG INTE piggare av.Ha en trevlig måndagkväll.
Kramis Lotta

9 kommentarer:

Home No.1 sa...

Ha en trevlig kväll du med Lotta!
Här är jag inte heller pigg!
Kram på dej=)
Annica.

Lilla hjärtat sa...

Å vilket fint örngott.... Vad gullig hon är som gjorde det till dig..
Kram A-K

paula sa...

så gullig dotter du har .
vist gör jag lampslöjor på beställning
maila mig luddeman1@hotmail.com
om du vill beställa och vi gör upp om färger
ha en trevlig kväll
kramiz

carina sa...

Vad gulligt av din dotter, himla fint gjort.
Roligt när man vet att de verkligen har lagt ner jobb och det blir ett sånt fint resultat, det kan ju locka till fler skapelser.
Ha en bra kväll.
Kramar/Carina i Lilla vrån

Anonym sa...

Åh vad gulligt gjort av henne. Den var jättesöt.
Kram Jenny

~~*Pennyshouse*~~ sa...

halloj där!

Men så fint!
Roligt hon vet precis vad mamma vill ha...hihihihi

visst är det roligt att få nått som man verkligen gillar av de små liven...

Kramizzz nilla

Anonym sa...

Åh vad vackert du ska vara stolt över din dotter hälsa och säg hon får börja sälja.

Stenlycka sa...

Så fint örngott,måste var särskilt roligt när dottern har gjort det.En sådan duktig dotter du har!
Ha en bra fortsättning på tisdagen!
Kramar från Stenlycka

Anonym sa...

Så fint örngott dottern har gjort. Jag syr också en massa örngott, lampkjolar och en massa annat.
Jag var på Kärrstegens gård igår. Sååå mycket fint de hade fått in..
Kram