tisdag 31 mars 2009

SORG I HJÄRTAT....

I dag när jag som vanligt gick in på http://www.mittlivsabina74.blogspot.com/ (klicka här) så var det med STOR SORG I HJÄRTAT jag läste att SABINA lämnat denna världen (för en förhoppningsvis bättre värld för henne) efter att ha kämpat länge mot sin hudcancer,hon var ung, hade två fina flickor,en underbar sambo, fin familj och måånga vänner,men har låtit oss okända fått ta del av sin vardag både det bra och det mindre bra under lång tid.Jag själv började läsa hennes blogg efter en artikel i Aftonbladet,har sedan läst alla inlägg,och förundrats över denna starka människa.

Så mina vänner i kväll tycker jag att ALLA SKA TÄNDA ETT LJUS FÖR SABINA OCH FÖR ATT HON SKA FÅ SOVA I RO.

zwani.com myspace graphic comments
Angel Graphic Comments
Kramisar Lotta

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Håller med dig att alla ska tända ett ljus för SABINA ikväll.Ha en bra kväll(så gått det går).Kramizzar ~~~~Rita~~~~.

Anonym sa...

Fy vad orätvist livet är.

Anonym sa...

Åhh, vad jobbigt:-( Klart man är med och tänder ett ljus.
Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron!

har oxå läst hennes blogg en tid...fy vad orättvist livet kan vara.Förlorade själv för ett år sen min bästis i bröstcancer bara 36 år gammal med en liten pojke...

Tänder givetvis ett ljus jag oxå...

KRamizz Nilla